ΕΝΗΛΙΚΗ
images

Καλή Διατροφή για Όνειρα Γλυκά

Ο ύπνος θεωρείται ως μια από τις μεγαλύτερες ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού και καταλαμβάνει χρονικά το 1/3 της ζωής μας. Ο κακός ύπνος είτε ποσοτικά είτε ποιοτικά έχει σοβαρές επιπτώσεις στη λειτουργία του καρδιαγγειακού, του ανοσοποιητικού και του νευρικού συστήματος, στη μνήμη, στην ικανότητα μάθησης ακόμη και στην κοινωνική μας συμπεριφορά.  Ο ύπνος επηρεάζεται τόσο από την ψυχολογική μας κατάσταση, όσο από την κατάσταση της υγείας μας αλλά και από την διατροφή μας...

Διαβάστε Περισσότερα

images

5 Διατροφικές Συμβουλές Για Το Ασθενές Φύλλο

5 διατροφικές συμβουλές αποκλειστικά για γυναίκες. Ασθενές φύλο, ή όχι, έχουμε ιδιαίτερες ανάγκες και οι παρακάτω συμβουλές στοχεύουν στην κάλυψη των αναγκών μας..  

Διαβάστε Περισσότερα

images

Διατροφικά ¨ηρεμιστικά¨στο συρτάρι σας

Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα λόγω της  οικονομικής κρίσης, οι αυξημένες επαγγελματικές απαιτήσεις δημιουργούν καθημερινά στρες και ένα αίσθημα ανασφάλειας. Εστιάζοντας  στο πεδίο της διατροφής μπορούμε να πούμε ότι κι αυτή, στο βαθμό που της αναλογεί, μπορεί να παίξει ρόλο στη μείωση του άγχους. Υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορείτε να τις έχετε στο συρτάρι  του γραφείου σας και να τις καταναλώνετε σαν ένα υγιεινό και ¨αγχολυτικό¨ σνακ...

Διαβάστε Περισσότερα

images

Βελτιώστε τη διατροφή σας με δέκα βήματα

Η υιοθέτηση μίας ισορροπημένης δίαιτας, πλούσιας σε θρεπτικά συστατικά, είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον οργανισμό σας.

Διαβάστε Περισσότερα

  • Πότε ένα παιδί χρειάζεται να λάβει κάποιο συμπλήρωμα διατροφής ;


    Διαβάστε Περισσότερα
  •  Έχω διαβάσει  πως είναι επικίνδυνη η κατανάλωση χυμού γκρέιπφρουτ με τη λήψη κάποιων φαρμάκων. Αληθεύει αυτό?


    Διαβάστε Περισσότερα
  • Τα τελευταία χρόνια έχω μεγάλες αυξομειώσεις στο βάρος μου. Κάνω δίαιτα χάνω βάρος και μετά το ξαναπαίρνω και πάλι από την αρχή. Πολύ φοβάμαι ότι έχω χαλάσει το μεταβολισμό μου. Υπάρχει ελπίδα;


    Διαβάστε Περισσότερα
Ads